  • Data: 2020-07-06 13:21:03
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 6 Jul 2020 07:40:34 +0200, Shrek napisał(a):

    > NIe tyle nie boją, a nie bardzo mają wyjście. Od tego zdaje się byl
    > fundusz sprawiedliwości, żeby w takich sytuacjach pomagać.

    Matka i córka są niezaradne i nie mają się z czego utrzymać.

    <<Z ustaleń "Wyborczej" potwierdzonych później przez PAP wynika, że rodzina
    domagała się dla niego ułaskawienia z prostego powodu: po wyjściu z
    więzienia mężczyzna zaczął pomagać jej finansowo. Pokrzywdzone kobiety
    tonęły w długach, zalegały z czynszem i nie pracowały. Pomoc materialna ze
    strony dawnego oprawcy była dla nich jedynym ratunkiem.
    - Te dwie kobiety powinny dostać maksymalne wsparcie ze strony państwa oraz
    ze strony ośrodków opiekujących się ofiarami przestępstw. Do kogo w takiej
    sytuacji miała się zwrócić córka zgwałcona przez ojca? To jest koszmarne i
    trudno mi to w ogóle poukładać sobie w głowie. Powiem wprost: po znęcaniu
    się i gwałcie ta rodzina nie funkcjonuje, więc wniosek o ułaskawienie nigdy
    nie powinien być uwzględniony. Zamiast "scalać rodzinę", której nie ma,
    prezydent powinien zainteresować się losem tych kobiet. Choćby ufundować
    stypendium ze środków kancelarii, zadbać o to, by nie musiały mieszkać pod
    jednym dachem ze swoim oprawcą... Zrobić cokolwiek, by efektywnie pomóc, a
    nie powtarzać, że "rodzina jest najważniejsza". Bo tej rodziny po prostu
    nie ma.>>

    Powinny były dostać wsparcie, ale jego rozdzielaniem zajmuje się Mniej niż
    Zero i dlatego kasiora zamiast do ofiar trafiła m.in. do ezgorcysty (50
    mln) który demony wegetarianizmu wypędzał salcesonem.

    <<Ale odkąd władzę przejął PiS, a na czele resortu sprawiedliwości stoi
    Ziobro, do ofiar idzie znikoma część pieniędzy. Ostro podsumował to NIK.
    Jak podała Izba: z 385 mln zł, które wpłynęły do Funduszu w 2016 r., na
    bezpośrednią pomoc ofiarom przestępstw wydano jedynie 16 mln zł. Na 2017 r.
    na ten cel zaplanowano podobną kwotę. Co z resztą? Przed rokiem TVN 24
    ujawnił, że 25 mln zł Fundusz przekazał do CBA na zakup środków kontroli
    operacyjnej. Nie podano dokładnie, o co chodzi, ale z ustaleń dziennikarzy
    wynika, że CBA kupiło za to system Pegasus służący do podsłuchiwania
    smartfonów i używany przez służby totalitarnych krajów do inwigiliacji
    przeciwników politycznych. Ziobro pytany, na co idą pieniądze z Funduszu,
    stwierdził: "Na szpitale i straż pożarną". Strażacy z OSP otrzymali z
    Funduszu 100 mln zł. Ministerstwo wydało też 42 mln zł na informowanie o
    działaniach Funduszu w mediach. Jak podało OKO.press, większość pieniędzy
    poszła do TVP i do portalu Wp.pl. Tam, pod nazwiskami fikcyjnych
    dziennikarzy, ukazywały się teksty zachwalające Ziobrę.>>

    https://wyborcza.pl/7,75398,26100182,duda-ulaskawil-
    pedofila-co-ziobro-zrobil-z-pieniedzmi-dla-ofiar.htm
    https://oko.press/kosciol-50-mln-zl-fundacja-ksiedza
    -ziobro/

    > Wyjaśnisz kto kogo sprowokował?

    ,,Wniosek o ułaskawienie poparł i skierował do Kancelarii Prezydenta Robert
    Hernand. To zastępca Zbigniewa Ziobry, prokuratora generalnego i ministra
    sprawiedliwości."
    https://wyborcza.pl/7,75398,26100182,duda-ulaskawil-
    pedofila-co-ziobro-zrobil-z-pieniedzmi-dla-ofiar.htm

    Dobra zmiana już tak ma, że co chwilę pada ofiarą prowokacji. Kiedy w
    Białymstoku napuścili na Trzaskowskiego fałszywego Amerykanina, J.F. też od
    razu wysunął tezę, że to prowokator PO.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek