  • Data: 2020-07-06 11:11:40
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f022366$0$17349$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >Gównoburza się z tej sprawy zrobiła. Merytoryki tu akurat "za brosz"
    >nie
    >ma. Zacznijmy od tego, że skoro te dwie dorosłe kobiety nie boją się
    >nim mieszkać, to jaki sens ma utrzymywanie zakazu w mocy? Zwłaszcza,
    >ze

    A kto wie - moze i jest sens. Wszak poprzednio jedna tez byla dorosla.

    >córka dorosła i raczej trudno byłoby pewnie z nią pedofilię uprawiać.

    Ale pozwolenie na bron jest profilaktycznie wydac ? :-)

    A jak corka bedzie miala corke ?

    >Dodatkowo - podobno - córka zaprzeczała od samego początku temu. Nie
    >chce mi się śledzić przepisów, ale za niedorzeczne uważam, że w tej
    >sprawie w ogóle Prezydent RP musiał wydawać jakiekolwiek decyzje.
    >moim
    >zdaniem wniosek powinien rozpatrzyć sąd, który wydał wyrok.

    Ogolnie slusznie ... ale czy ma mozliwosc ? Wyrok prawomocny zapad ...

    >Takich warunkowych "skróceń" kary jest masa

    Ale chyba odsiadek dotyczy ... zakazu zblizania tez ?

    > i o ile mi wiadomo Prezydentowi
    >nikt tym głowy nie zawraca. Zastanawiam się, czy to nie była po
    >prostu
    >prowokacja,

    Mozliwe, ale co - prezydent taka d*, ze nie poczekal do wyborow ?
    Czy poczekal ... ale do 10 maja ?

    J.