    From: "zajac" <z...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mała roznica zdan
    Date: Thu, 1 May 2003 19:05:47 +0200

    Użytkownik "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b8nfr7$j5v$1@inews.gazeta.pl...
    > gosciu zle robisz, zapomnij o calej sprawie i przepros miesniakow. dostana
    > poczuenie, moze grzywne jakas a przy okazji spala ci dom, przebija opony w
    > samochodzie albo cos gorszego czego nigdy nikomu nie udowodniesz. lepiej
    > siedziec cicho w takich przypadkach!

    Powiem Tobie w miare kulturalnie PUKNIJ SIE W GLOWE ! i sraj po porach jak
    reszte naszych obywateli. niech przestepcy chodza po ulicach a najlepiej
    oddawajmy im nasze portfele ! chyba wiesz ze sie nie boje napisalem pare
    postow wyzej ze juz pare lat temu wsadzilem kogos do pierdla ! i co i nic
    cisza nikt nie zgwalcicl mi siostry przebil opon w samochodzie czy podpalil
    dom.
    Ja jestem skromnym studentem prawa ale juz na samym wstepie dajesz niezly
    przyklad jak nalezy postepowac z bandytami i to prawnik (badz entuzjasta
    prawa). Wstyd wstyd wstyd !
    I wcale nie jest to walka z wiatrakami... Doprowadze to do konca tak jak
    doprowadzilem podobna sprawe 4 lata temu !