    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 12 Jul 2010 09:02:33 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: MSDNAA
    <pps80l4s6l25$.dlg@jhkjhdsksg.com> <i12k4o$1qd$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1007092330240.1352@quad>
    <i1a392$5ak$2@news.net.icm.edu.pl> <i1aaku$o79$1@news.onet.pl>
    <i1acn9$iva$1@news.net.icm.edu.pl> <i1ahgo$8jh$1@news.onet.pl>
    <i1aq4o$iva$2@news.net.icm.edu.pl>

    On Sat, 10 Jul 2010, Smok Eustachy wrote:

    > Dnia Sat, 10 Jul 2010 21:26:31 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):
    > /.../
    >
    > Plik wymiany też w ramdysku.

    Tak trochę... na głowie postawione.
    Podobnoż historia zna trochę przypadków, kiedy porąbane systemy
    lub aplikacje odmawiały współpracy z braku pagefile, ale taki układ
    jak proponujesz w "normalnym" przypadku ma same wady.

    Jedyny "rozsądny" (w miarę) przypadek, to korzystanie w komputerze
    z większej ilości RAM niż umie obsłużyć system operacyjny (o co
    wcale nie tak trudno i zjawisko występuje nie tylko przy architekturze
    Intela oraz Windows 32-bit :))

    > Natomiast szyfrowanie swapu to parodia.

    Śmiem tę tezę nazwać ekhm... oryginalną ;P

    > Toż to trywialne.

    Jasne, najbardziej jak jakiś uprzywilejowany kod zapisuje sobie część
    treści/konfiguracji/czegokolwiek tam gdzie programista uznał za stosowne.
    Dziwnie Twój post wygląda - z jednej strony sam proponujesz rozwiązanie
    sprzeczne z "oczywistością", z drugiej piszesz jakby było oczywiste
    że wszyscy programiści (szczególnie kodu uprzywiejowanego) tak BARDZO
    pilnują, aby WSZYSTKIE dane dotyczące użyszkodnika były wyłącznie
    w katalogach tegoż użyszkodnika. Szczególnie przy przeznaczeniu do
    komputera *osobistego* (z podwersją "trzymaj konfigurację wspólną
    dla wszystkich użytkowników").
    Ja tam bym za to drugie głowy wolał nie dawać ;)
    (a najbardziej za to, że zbiory konfiguracyjne, mogące zawierać
    "wraźliwe" dane, nigdy nie leżą np. w katalogu aplikacji)

    pzdr, Gotfryd