  • Data: 2021-10-02 11:43:32
    Temat: Re: Ludzie z karabinami przeciwko 2- i 4-latkom
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > rzucił go w żołnierzy. To dopiero był dylemat. Strzelić, czy dać, by
    > rzucił granat, bo to przecież dziecko i nawet nie wie, co robi.
    >
    > Żołnierze po prostu noszą broń. Generalnie nikt nie przewiduje jej
    > użycia przeciwko dzieciom, ale przy cywilizowanej wojnie nikt dzieci,
    > czy kobiet nie używa jako broni. Gdy zaczyna się tak dziać, zawsze jest
    > dylemat, ale teraz się trzeba zastanowić, czy winę za to ponosi ten,
    > który wpadł na pomysł wykorzystania dzieci jako broni, czy ten co
    > broniąc się musi do nich strzelać. Jak zwykle - dzieci w tym wypadku są

    "Własna dupa droższa od cudzej" - Ja nie spodziewam się bym miał taką
    łatwość "rozgrzeszania" użycia broni przez żołnierzy IDF w
    "kontrowersyjnych przypadkach" jak Izraelczycy (w większości).

    Animce można pogratulować że stać ją na luksus takich oporów
    w tym przypadku już z Polski. Chciałbym jej *szczerze* życzyć
    by drastyczne i szybkie przebudzenie "w świecie jaki jest" ją ominęło.

    --
    A. Filip