eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLudzie sądy (dla złodziei) mamy! Okradziony, zginął od ciosów dłutem. Sąd w Warszawie uznał, że to nie było zabójstwo › Re: Ludzie sądy (dla złodziei) mamy! Okradziony, zginął od ciosów dłutem. Sąd w Warszawie uznał, że to nie było zabójstwo
  • Data: 2018-01-03 14:09:31
    Temat: Re: Ludzie sądy (dla złodziei) mamy! Okradziony, zginął od ciosów dłutem. Sąd w Warszawie uznał, że to nie było zabójstwo
    Od: Wojtek <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-03 o 14:02, Liwiusz pisze:

    > Więc już nie wiem o co ci chodzi. Jak ktoś nie chce pracować, to nie
    > będzie pracował, a skoro chcesz go pozbawiać wolności, to musisz go
    > utrzymywać - to nie te czasy, aby ludzi więzić i na śmierć głodową
    > skazywać.

    Nie mieszaj "dwóch różnych systemów walutowych". Co innego jest kara
    pozbawienia wolności a co innego jest praca w więzieniu.

    Nikt więźnia nie zmusza do pracy. To jego wybór: albo żyje wg jakiegoś
    minimum (które i tak potem będzie musiał zwrócić) albo żyje wg
    zarobionych pieniędzy. Chce żyć lepiej - niech pracuje, niech szuka
    pracy, niech podnosi swoje kwalifikacje, niech się stara - tak jak się
    to robi na wolności.

    A jeżeli więzienie jest dokuczliwe, to niech potem - na wolności - stara
    się do niego nie wracać.

    Pozdrawiam,
    Wojtek