    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ludzie pomóżcie!!
    Date: Mon, 15 Dec 2003 07:15:20 +0100

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:brirlr$1n5$3@inews.gazeta.pl

    > Od wszystkich, niezależnie od tego, czego dotyczą? Nie upieram się, ale
    > ja pamiętam, że jeszcze niedawno na przykład od decyzji określającej
    > grupę inwalidztwa było odwołanie do komisji okręgowej (czy
    > wojewódzkiej). To się tam zmienia. W każdym razie na decyzji zawsze
    > pisało, do kogo i w jakim terminie przysługuje odwołanie.

    Nie jestem pewien, ale chyba(?) od wszystkich decyzji.
    Może nie wszystkie do Sądu Pracy, ale na pewno robi
    to Sąd.
    Teraz do Sejmu został skierowny projekt nowelizacji
    ustawy o emeryturach i rentach w której to nowelizacji
    proponują aby odwołania od decyzji ZUS nie były
    rozpatrywane przez Sądy, a przez komisję ZUS'owską
    i dopiero odwołanie od decyzji komisji rozpatrywał Sąd.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Autorytet to więcej niż rada i mniej niż rozkaz."