    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Lokal na wesele - wycofanie sie z umowy
    Date: Tue, 19 Jun 2007 00:25:09 -0700

    On 18 Cze, 21:12, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:

    > W przypadku opisanym przeze mnie - powiedzmy że psychologiczny.
    > Klient jest ze sklepem związany nie tylko przez pisemne zamówienie
    > ale i przez jakieś pieniądze których raczej nie oleje i zamówiony
    > towar wykupi.

    Czyli praktycznie rzecz biorąc zachowanie właściciela lokalu to było
    oszustwo. Przecież te 200 zł nijak miało się do całkowitych kosztów.
    Tak więc był to element, który miał mnie zatrzymać przy tym lokalu.
    Natomiast właściciel postąpił niegodnie i wypowiedział umowę. On nie
    był w żaden sposób związany ze mną.
    Coraz bardziej jestem przekonany o jego oszustwie i pogwałceniu zasad
    uczciwości kupieckiej i zasad współżycia społecznego.
    Pytanie dodatkowe: właścicieli lokalu jest 3 (spółka cywilna). Mogę
    wybrać sobie jednego w pozwie? Czy muszę trzech. Coś mi świta ze
    studiów, że mogę sobie wybrać dowolnego.