  • Data: 2005-08-04 06:21:55
    Temat: Re: Lojalka - watpliwosci
    Od: "tatko" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <n...@m...com> napisał w wiadomości
    news:dcr7nq$pqp$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Cała sprawa się właśnie rozbija o to wynagrodzenie. Kodks pracy (art.
    > 101[1] i następne) przewiduje wyraźnie, że po ustaniu stosunku pracy za
    > zakaz konkurencji pracownikowi należy się wynagrodzneie w wysokości min.
    > 25% pensji.
    Nie opieraj się na opinii jednej osoby, przeczytaj jeszcze raz swoją
    "lojalkę" i zastanów się czy jest tam mowa, że nie możesz pracować u
    konkurencji lub czy też nie możesz prowadzić własnej działalności
    konkurencyjnej.

    To jest zwykła umowa o tajemnicy służbowej i jako taka jest ważna.

    ps. nie jestem prawnikiem i moje opinie są nic nie warte.