  • Data: 2013-11-21 10:14:24
    Temat: Re: Listy z poleceniem zap?aty za udost?pnianie film?w
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-11-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Podajes jedno haslo - do fejka,
    > dobra, odkryli i prosza o drugie
    > podajesz cokolwiek zmyslone, nie dziala, no to podajesz inna wersje
    > zmyslonego - nie dziala, nosz kurwa ZAPOMNIALEM.

    To po co ten fejk w takim razie? Czytałeś moje tezy z tego wątku
    w ogóle? O tym była cała moja uwaga. Nie brnąć w fejka.

    DA się wykryć, że Ci ktoś wciska fejka. Prosto. I nie "bo istnieją
    pliki" Więc nie ma co po forach sobie mądrości o tym sprzedawać.
    95% osób (wliczając specjalistę od toucha i cytowania z mana
    z postu obok) nie ma wiedzy by przygotować wiarygodnego fejka.

    Już nie mówiąc o tym, że prosty journaling systemu plików zawiera
    sporo informacji o jego używaniu, shadow copy może mieć przydatne
    powiązania i kopie, nawet jak się komuś wydaje że coś usunął,
    albo przesunął itp. itd.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl