  • Data: 2013-11-21 15:37:20
    Temat: Re: Listy z poleceniem zap?aty za udost?pnianie film?w
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.11.2013 11:37, Wojciech Bancer wrote:

    > Więc moją tezą (przy i tak ograniczonej wiedzy w tym zakresie) jest
    > to, że da się wykryć że ktoś Ci fałszywkę podaje. :)

    No wlasnie nie tak prosto. Poczawszy od USB sticka, dysk zewnetrzny itp
    moze to byc nawet podlinkowany przez NetDrive katalog na FTP w Rwandzie ;)

    > Jeśli montujesz pena, są ślady w systemie o tym jakie to urządzenie.
    > Poproszą o takie. Współczesny system naprawdę dużo informacji przechowuje.

    No to poprosza. I nie dostana. Zgubilem. Zepsul sie. Ja sam mam w szafce
    4 totalnie prawie padniete dyski HDD, moge dac dowolny. Sa wyczyszczone
    slicznie, przy probie przywrocenia ich do uzytku. Leza w szafie, bo moze
    komus kiedys przyda sie z nich elektronika.

    > To poproszą o ten dysk. Zapewne nawet podadzą numer seryjny
    > oraz wielkość wolumenu.
    Jesli to zaden z tych 4 co mam w szafce to... nie mam tego dysku juz :)
    I co teraz?

    > Piszę o tezie od której zaczął się ten wątek:
    > To jest IMHO jedyne sensowne rozwiązanie (a chyba możliwe w naszym
    > systemie prawnym).
    >
    > Zabawy w ukryte partycje to sobie można uskuteczniać przed własnymi
    > dziećmi, a nie przed kimś kto ma głębszą wiedzę o działaniu systemu
    > operacyjnego.

    Kluczowe jest "glebsza" :)

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html