  • Data: 2012-04-17 06:56:42
    Temat: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer wrote:

    > No to tłumaczy. "Nie wiem". I co dalej?

    policja przychodzi zabiera wszystkie komputery i dyski, bada przez kilka
    lat...

    prosta metoda.

    kiedyś sie łamało kołem teraz sie zabiera narzędzia pracy. Nikomu nie wpada
    do głowy że w obecnych czasach zabranie komputera może być równie
    destrukcyjne jak aresztowanie a może nawet bardziej bo z aresztu możesz
    komuś przekazać prowadzenie sprawa a tracąc dostęp do zawartość komputera
    większość firm czy wolnych strzelców jest ugotowana na miękko.