  • Data: 2012-04-17 09:15:46
    Temat: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    > Nie poda po takowa nie istnieje.
    > Procedura w przypadku namierzenia udostępniania komercyjnych
    > plików jest taka: rano wpada ekipa policyjna i grzecznie proszą
    > o komputer podpięty do sieci z którego było udostępniane.
    > Jak ich zdenerwujesz lub oszukasz to mogą zabrać wszystkie
    > jakie znajdą w lokalu i u siebie będą na ich dyskach szukać
    > dowodów przestępstwa czyli udostępniania.
    > Nie znajdą, nic właścicielowi lokalu nie zrobią poza
    > przetrzymaniem niewątpliwie potrzebnych komputerów.
    > Tyle że pokażcie kogoś kto na dysku ma tylko "legalne"
    > programy.

    No dobra. A zalozmy, ze mam router, do ktorego sa podpiete trzy, lub cztery
    komputery. Policja zgarnie wszystkie, i na jednym znajdzie cos sciaganego. A
    ja na to powiem:
    Panie a skad ja mam wiedziec, kto to sciagal? Jest nas czworo w domu, i
    kazdy ma dostep do wszystkim komputerow.
    To mogl sciagac ktorys z dzieciakow, a mogla zona. Nie mam pojecia, ktore
    sciagalo.
    Co oni wtedy zrobia?
    Tak czysto teoretycznie sie pytam.