  • Date: Sat, 12 May 2007 18:09:03 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [Link] Ochroniarskie mendy z Izraela w akcji

    Robert Tomasik wrote:

    > Skąd Ci się to wzięło? A Prezydent wsiada niego w biegu?

    Nie, ale raczej nie czeka na niego zaparkowany samochód, tylko całą
    imprezę się synchronizuje.

    > Tu masz oczywiście rację. Ale Izraelczycy stosują te same przepisy
    > dotyczące bezpieczeństwa i w tym jest generalnie problem. Z drugiej
    > strony wolno im.

    Co "wolno"? Blokować drogi? Robić rewizje?

    [ciach]

    > Uogólniasz. Jeśli nawet jeden lub kilku ochroniarzy narusza prawo, to
    > nie oznacza to, że wszyscy tak robią. W Nowym Sączu jest jedno z miejsc

    Piszą o takich, co się tak zachowują.

    > ich pielgrzymek, bo na tutejszym cmentarzu leży jeden z cudownych Rabe.
    > Tych grup przyjeżdża rocznie kilkadziesiąt, jak nie kilkaset. Od co
    > najmniej kilkunastu lat nie było żadnego incydentu. O ile mnie pamięć

    Ale to nie są aroganckie szczyle w obstawie bandytów.

    [ciach]

    > jak to zorganizował w praktyce, może wdarł się do autokaru? To już
    > reakcję służb ochrony wywołać musiało i Włocha skuli. Mogli mu dać po
    > mordzie albo zastrzelić, ale tylko skuli. Włoch pewnie sam nie był i

    Tia... To mi przypomina rzecznika Stalina po tym, jak ów skatował
    dziecko: "A mógł zabić!".

    [ciach]

    > próbuje Cię zmusić do wyłączenia silnika, więc pewnie zaczyna ręką
    > grzebać przy stacyjce. Nie dasz mu po twarzy i będziesz spokojnie się
    > przyglądał?

    Primo: teoretyzujesz.
    Secundo: dostałby najwyżej sprajem po oczach.
    Tertio: dbaj o stan swojego pojazdu, to nie będzie musiał syfić
    spalinami na postoju.

    [ciach]

    > magazynek, by włożyć pełny. Stąd w wypadku jednego napastnika gość może
    > mieć kilkadziesiąt postrzałów. Takie mają standardy taktyczne, cokolwiek
    > niezgodne z ogólnymi przepisami, ale jednak.

    Dlatego uważam, że tych faszystów nie należy w ogóle wpuszczać do kraju.

    Albo niech przyjeżdżają jak normalni turyści, albo niech spadają.