    From: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [Link] Ochroniarskie mendy z Izraela w akcji
    Date: Sat, 12 May 2007 16:11:32 +0200

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

    Wygląda to jak prowokacja i trollowanie, ale odpiszę :)

    > Uogólniasz. Jeśli nawet jeden lub kilku ochroniarzy narusza prawo, to nie
    > oznacza to, że wszyscy tak robią. W Nowym Sączu jest jedno z miejsc ich
    > pielgrzymek, bo na tutejszym cmentarzu leży jeden z cudownych Rabe. Tych
    > grup przyjeżdża rocznie kilkadziesiąt, jak nie kilkaset. Od co najmniej
    > kilkunastu lat nie było żadnego incydentu.

    Tylko groby cadyków przyjeżdżają odwiedzac normalni żydzi, bez ochroniarzy i
    cyrku wokół tego. Przyjeżdżają modlą się i wyjeżdżają. Nie demolują hoteli,
    bo to są porządni ludzie, a nie gówniarzeria ochraniana przez debili.

    > Podejrzewam -
    ciach
    > No i Włoch został w tych kajdankach.

    Tylko podejrzewasz.

    > Wyobraź sobie, że z jakiegoś powodu stoisz sobie przy krawężniku z
    > włączonym silnikiem - załóżmy masz słaby akumulator i boisz się go
    > wyłączyć. Nagle ni z tego, ni z owego jakiś facet otwiera drzwi i próbuje
    > Cię zmusić do wyłączenia silnika, więc pewnie zaczyna ręką grzebać przy
    > stacyjce. Nie dasz mu po twarzy i będziesz spokojnie się przyglądał?

    A nie wystarczy porozmaiwac spokojnie?? Od razu walisz po mordzie ??

    > I oczywiście można dopatrzeć się tu jakiegoś nadużycia ze strony ochrony,
    > bo powinni wezwać Policję (a może wezwali, tylko nie zdążyła przyjechać),
    > a pozostałych napastników postrzelić w obronie koniecznej. Przy czym
    > postrzelenie przez Izraelskiego ochroniarza jest o tyle ryzykowne, że oni
    > mają dość specyficzną taktykę użycia broni polegający na tym, że zawsze
    > opróżniają podczas danego fragmentu akcji cały magazynek, by włożyć pełny.
    > Stąd w wypadku jednego napastnika gość może mieć kilkadziesiąt postrzałów.

    hehehe, uważasz że jakieś ciecie z Izraela mogą sobie bezkarnie strzelac do
    ludzi w Polsce??

    > Zrobili to, co zrobili i tyle. Moim zdaniem normalnym następstwem
    > nałożenia komuś na ręce kajdanek nie jest niedowład rąk. Co Włoch zrobił,
    > by ów niedowład nastąpił, to tego nie wiem. Najpewniej próbował zdjąć te
    > kajdanki i je sobie sam zacisnął, albo też nakładający zacisnął je za
    > silno. Ale można na to spojrzeć z drugiej strony. Jakby Włoch nikogo do
    > niczego zmuszać nie próbował, to by mu nikt tych kajdanek nie zakładał.

    Ale Ty nie wiesz, czy Włoch kogoś do czegoś zmuszał. A po drugie to
    obowiążuje chyba w Polsce polskie prawo, a nie izraelskie.

    Pozdrawiam Przemek