eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Date: Mon, 10 Jun 2024 16:13:49 +0200
    <OrN7O.1324$vy62.337@fx15.ams1> <v3rocd$rsu$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <wRd8O.8720$fu44.3202@fx09.ams1> <v3s2sg$4ef$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <N6s8O.2$_C7c.0@fx01.ams1> <v3uf6i$85d$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <veP8O.5$BCg3.1@fx09.ams1> <v40thc$efk$1@news.chmurka.net>
    <v43s5o$3cagb$1@dont-email.me> <v442qm$b4r$1@news.chmurka.net>
    <v44l5t$3k3qt$1@dont-email.me> <v44lot$s7r$2@news.chmurka.net>
    <v44pms$3m2sl$1@dont-email.me> <v44qbf$vt1$4@news.chmurka.net>
    <v4692e$8jm9$1@dont-email.me> <v46g2g$npp$2@news.chmurka.net>
    <v46jj9$c4r5$1@dont-email.me> <v46kjf$rgr$1@news.chmurka.net>
    <v46plu$eacn$1@dont-email.me>

    On Mon, 10 Jun 2024 13:56:42 +0200, Kviat wrote:

    > Oczywiście, że się nie uważają.

    Jak dawałem przykłady z marszu Niepodległośći, to dużo takich.

    > Jeden nie lubi pedałów - ale uważa, że nie jest homofobem, on tylko ich
    > nie lubi.

    A jak nie lubie pewnej Kaśki, to jestem Kaśkofobem?
    A jak nie lubie głupich bab, to jest głupofobem?
    Glupich chlopów też nie lubie.

    A jak nie lubię głupich polityków, to jest głupopolitykofobem?

    > Inny nie lubi Żydów - ale uważa, że nie jest antysemitą, on tylko ich
    > nie lubi.

    Po tym, co ostatnio wyrabiają w strefie Gazy, to łatwo ich przestać
    lubic.

    > Jeszcze inny nie lubi ciapatych - ale uważa, że nie jest rasistą, on
    > tylko ich nie lubi.

    A jeśli ja nie lubie ludzi żyjących z zasiłku, chodzących po ulicach
    nożami, i każących żonom i córkom twarz zasłaniac?

    > Przecież są zwykłymi, normalnymi ludźmi.

    Ci co nie lubią, czy ci, co np lubią się rozerwać w tłumie?

    > Albo za tych, którzy faszystów wspierają.

    No, np przychodzą na taki Marsz Niepodległosci, zamanifestowac swoją
    patriotyczną postawę i ucieszyć sie z odzyskania niepodległości,
    ale cóż - jest to "faszystowska impreza".

    > No właśnie dlatego.
    > Nie jesteś faszystą, nie wspierasz faszystów, to nie chodzisz w
    > demonstracjach zorganizowanych przez faszystów. A już tym bardziej
    > dobrowolnie.
    > Nie rozumiem, co w tym jest niezrozumiałego.

    A jak to nie "faszysci" tylko "narodowcy" ?

    > Nie.
    > Co ma piernik do wiatraka?
    > Przemyśl to jeszcze raz.

    A czemu nie? Demonstracja jak demonstracja, czegos te kobiety chcą.

    > Masz żonę? Ile lat jesteście małżeństwem?
    > Czy ma sens, żebym cię nazywał kobietą, bo... wspierasz żonę?

    Ale to tak w wspieram prywatnie czy organizacyjnie?
    Bo jak żona organizuje "protest kobiet", a ja tam ide, to jestem:
    -kochającym męzem,
    -rasistą,
    -katolikofobem?

    Gwoli ścisłości - ostatnio były jakies parady równosci :-)

    > A czy ma sens, żebym powiedział, że skoro wspierasz żonę, to się z żoną
    > zgadzasz? Bo chyba ją wspierasz, bo się z nią zgadzasz?
    > Czy nie? Czy u ciebie to działa inaczej? Ożeniłeś się z nią, wspierasz
    > ją, bo się z nią nie zgadzasz?

    No właśnie. Bo prywatnie, to ja ją wspieram, ale czego ona tam chce na
    tych demonstracjach?

    > Ja rozumiem, że możesz czasem się z żoną nie zgadzać, a mimo to ją
    > wspierać. Pod groźbą dostania wałkiem po głowie, albo że cię do łóżka
    > nie wpuści, albo kieszonkowe ci obetnie... Zaciskasz zęby i wspierasz.

    A to jeszcze miłość, czy faszystowskie metody ?

    > Ale za niepopieranie faszystów wałkiem po głowie nie dostaniesz.
    > Przynajmniej na razie.
    > Więc po chuj ktoś wspiera faszystów, skoro się z faszystami nie zgadza?

    A może nie całkiem wspiera, bo datków nie daje, a taki marsz to tylko
    koszty ...

    Ale tych z parady równośći to należy wspierać ?

    J.