eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-06 13:15:38
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaką tam ustawę (oddającą za bezcen nasze srebra narodowe).
    "Premier" Bielecki kiedyś sam osobiście pojechał na granicę z Niemcami, żeby
    przypilnować celników aby kilka TIR-ów przepuścili bez
    kontroli.
    Został nagrany kamerą.
    Ciekawe, ostatnio (maj 2024?) trafiłem na tę historię gdzieś w necie zupełnie
    przypadkiem we wpisie pod jakąś dyskusją, aż mi
    szczęka opadła.
    Ponieważ mi tę historię opowiedziano ponad trzydzieści lat temu w roku 1992/93 przy
    wódeczce z biznesmenami z Gorzowa Wlkp.
    Jak myślisz, co robiła w następnych latach grupa trzymająca nagrania?
    I jak myślisz, ile setek lub tysięcy nagrań mają grupy je trzymające?

    Do tego taki kolokwializm, czyli amerykańskie filmy.
    Wiesz kogo najbardziej nienawidzą policjanci, prawda?
    Słusznie: uczciwego policjanta, generalnie ma małe szanse przeżycia.
    Wyssane z palca?
    Przykładowo prof. Pańko i FOZZ.

    -----