eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-01 11:30:21
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.06.2024 o 09:18, Shrek pisze:

    > Tego się obawiam... Ale powiedzmy sobie szczerze, że akurat wybory w
    > naszym grajdołku tego nie zmienią. Na szybko widzę kilka możliwości ale
    > wszystkie to geopolityka lub oprymistycznie polityka unii (na którą
    > realnie nie mamy wpływu).
    >
    > - III wojna (nie nie z powodu Ukrainy - jak usa się weźmie na poważniej
    > z chinami to przestanie pelnić rolę żandarma),
    > - "pokojowe" przejęcie unii przez migrantów - po prostu nas za jedno
    > pokolenie przegłosują w demokratycznych wyborach,
    > - nowy malarz,
> [...]

    No. Ale patrząc dalej z perspektywy historii, nigdy nie było takiego
    imperium, mocarstwa, kraju, ustroju, który by w końcu nie pierdolnął.
    Więc to chyba normalne, że na wszystko jest termin ważności. To tak jak
    wybuchła wojna na Ukrainie - były gadki że myśleliśmy że nasza część
    świata jest na tyle rozwinięta cywilizacyjnie, że problem wojen nas już
    nie dotyczy.

    A tak swoją drogą, ciekawi mnie jak to było z Rzymianami i Hunami.
    Poddani cesarza byli szczęśliwi i przyszli źli Hunowie i zaorali, czy
    może poddani cesarza byli na etapie "jebać cesarza" a Hunowie się poczuli ;)

    PD