eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-02 03:17:04
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A co możesz zrobić? Jak namawia master zagłosować na komfę?

    A na kogo byś głosował w prl'u ze swoją obecną dojrzałością
    plityczno-społączną, jeśli miałbyś wtedy prawo wyborcze? Nawet w prl,
    przy zinstytucjonizowanej propagandzie byli ludzie, którzy się na to nie
    godzili. Na szczeście nie mamy prlu i prędzej czy poźniej pojawi się
    alternatywa, bo to nie tylko ja nie będę akceptował zeszmacania się PO.
    Cała nadzieja, że jednak w PO jest nieco mniej oportunistów niż pis i że
    średnia dojrzałości politczynej i spoecznej jest jednak w PO dużo
    większa. Nie sposób pogodzić takiej dojrzałości z propagandą na poziomie
    kurskiego. Po prostu nie robi się pewnych rzeczy. Nie ma takiego
    akceptowalnego celu, który by uświęcał tego typu środki.

    --
    Marcin