    From: AdamS <a...@w...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Liczniki centralnego ogrzewania
    Date: Wed, 23 Jan 2008 08:18:31 +0100

    MT wrote:

    > Najuczciwiej bylo by zalozenie wlasnej isnatlacji grzewczej gazowej i wtedy
    > okaze sie ze placisz za ogrzewanie o polowe mniej .

    Pomijając fakt czy byłoby to o połowę mniej czy nie (wszystko zależy
    od budynku położenia mieszkania itp.), na pewno wyszłyby różnice w
    zużyciu pomiędzy mieszkaniami środkowymi a szczytowymi przy założeniu
    że we wszystkich utrzymywana jest taka sama temperatura.

    U mnie różnica pomiędzy ostatnim piętrem a np II to 1-2 m3 na dobę.
    Dla mieszkań środkowych jest jeszcze większa.

    --
    Pozdrawiam AdamS