eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac › Re: Licznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac
  • Data: 2006-01-13 15:28:03
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac
    Od: "JarekM" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    news:dq8fac$jkl$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

    Skoro licznik jest poza twoim lokalem,
    no to jak możesz odpiwiadac za to co się z nim dzieje ?

    U mnie takowy licznik stanął sobie i nie wykazywał
    poboru przez jakis czas = 2-3 m-ce.
    Potem po odczycie ZE próbował policzyc ryczałt.
    Nie zapłaciłem i grzecznie poprosiłem
    o podstawę,
    w odpowiedzi zmniejszyli ten szacunkowy rachunek o 50%.
    Powtórzyłem prośbę
    a ZE nic nie odpowiadał.
    Pofatygowałem się osobiście do ZE i w efekcie rozmowy
    anulowano naliczenie.
    To nie twój licznik i nie musisz o niego dbać.
    Nawet jeżeli ktos cos kombinował z licznikiem poza twoim lokalem
    to nie ty odpowiadzasz za to.
    Jeżeli wskazania byłyby mniejsze niż normalnie, to jest to jakaś poszlaka
    wskazująca na ciebie, jezęli zaś sa większe, to po prostu licznik szlag
    trafił
    i powinienieś żądać wymiany. Na zwroty kasy nie liczyłbym,
    bo nie masz jak udowodnić że licznik fałszował wskazania.
    Trzeba było ten drugi licznik podłączyć w obecności ZE,
    wtedy byłaby jakas podstawa a tak to nici.
    Czym prędzej zmienia ci licznik tym lepeiej.
    Tak to widzę,

    pzdr

    mądrala