  • Data: 2003-01-30 12:14:58
    Temat: Re: Licencje na gry komputerowe w kafejce internetowej?
    Od: Slawek <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Do ja sie doczepie do watku... W sumie nie chodzi mi o kafejke, ale to
    chyba jedno i to samo... No wiec co sie stanie jesli przyjdzie ktos do
    kafejki i zrzuci na dysk pirackie oprogramowanie, wyjdzie, a chwile
    pozniej mamy kontrole ? Czy bede wtedy odpowiadal za rzeczy, ktore
    zostaly wgrane na dysk bez mojej wiedzy ? Wlasciwie jesli wszystko
    mialoby byc ok chcialbym pod to samo podciagnac nieco inny przypadek.
    Mianowicie chcialbym udostepnic ludziom w sieci duzy dysk, zeby mogli
    tam trzymac filmy, mp3 itp., a w przypadku kontroli powiedzialbym, ze
    to dysk uzytkownikow sieci i nie mam wplywu na to co oni tam sobie
    trzymaja, albo jakos podobnie...

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167