  • Data: 2003-01-28 12:14:18
    Temat: Re: Licencje na gry komputerowe w kafejce internetowej?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Samotnik"

    Na wiele rzeczy jest prosta rada.

    > Bo na Linuksie przeciętny człowiek:
    >
    > * ...
    > * nie zagra w Counter Strike

    A moze zagra w cos innego - ja w zyciu
    nie gralem w "Counter Strike"

    > * nie ściągnie Outlookiem poczty

    a po co ?

    > * nie będzie potrafił odpalić jakiegoś programiku zassanego z sieci

    a po co ma "ssac"? a poza tym sa win-emulatory.

    > * nie znajdzie mIRCa

    to znajdzie inny.

    > * ws_FTP ani Windows Commandera też nie
    > * w ogóle nie będzie wiedział, dlaczego te okienka są takie dziwne i
    > pójdzie gdzie indziej

    No chyba, ze w ramach promocji i reklamy pozwoli sie kilku zapalencom
    pomagac
    innym jak tu obejsc sie bez kilku zupelnie nepotrzebnych rzeczy.
    Ja np od paru ladnych (ponad 7) lat nie uzywam zadnych "Commanderow"
    ktore w cudowny sposob ulatwiaja robienie mnostwa niepotrzebnych rzeczy
    i zyje.

    Ja bym jednak sprobowal.

    Boguslaw