eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicencja na oprogramowanie w jęz. obcym / zwrot oprogramowania › Re: Licencja na oprogramowanie w jęz. obcym / zwrot oprogramowania
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja na oprogramowanie w jęz. obcym / zwrot oprogramowania
    Date: Thu, 19 Jun 2008 23:49:32 +0200

    On Wed, 18 Jun 2008, MarekN wrote:

    > A wg mnie nie. Instrukcja mowi mowi o tym w jaki sposob nalezy korzystac z
    > produktu, aby wykorzystac jego mozliwosci lub nie popsuc go (ew nie popsuc
    > siebie, itp). Licencja jest umowa pomiedzy kupujacym, a strona druga. Nie
    > mowi o "funkcjonalnosci" produktu.

    Spróbuję się bronić.
    Konsument ma prawo do instrukcji dotyczącej produktu który nabył,
    prawda?
    I do tego do instrukcji po polsku :)
    Co będzie instrukcją do wartości niematerialnej, jaką jest licencja,
    której treść brzmi w stylu: "jeśli licencjobiorca jest głównym, czyli
    niemal wyłącznym użytkowikiem komputera stacjonarnego, na którym
    zainstalowano pakiet Office, ma prawo zainstalować pakiet Office
    również na jednym komputerze przenośnym którego jest wyłącznym
    użytkownikiem"?
    Oczywiście to nie dosłowny cytat, piszę "z głowy czyli z niczego".

    Ale jaką postać, *inną* od tej treści, ma obowiazkowa instrukcja
    dołączona do nabywanego produktu pt. "licencja"?

    pzdr, Gotfryd