    From: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja a UOKIK
    Date: Mon, 08 Jun 2009 10:16:11 +0200

    Mic pisze:

    > Sędzia nie ma jakiegoś ustawowego czasu na rozpatrzenie?

    Nie, sądy, jeśli już maja zakreślone jakieś terminy, to sa to terminy
    wyłącznie instruktażowe.

    > Trochę "gupio" tak czekać, bo można czekać do usranej śmierci.

    Tyle to nie, bo można skarżyć przewlekłość postępowania, ale miesiąc,
    dwa, to norma niekiedy

    > Nie, "adwokat" odradził. Drugi też. Tzn. stwierdzili, że zażalenie nic nie da.

    Często jest tak, ze nie daje, czasem jednak daje.

    > Nie jest przypadkiem tak, że po dopuszczeniu towaru do obrotu uznaje się go "w
    > pełni uprawnionym do obrotu" tzn. nie budzi on zastrzeżeń, itd.?

    Nie, tak jest tylko wtedy, gdy wprowadzenie do obrotu nastąpiło za zgodą
    uprawnionego. Tu tej zgody oczywiście nie masz ( przy założeniu, ze
    istnieje jakiś rzeczywiście uprawniony)

    Ponadto,
    > urządzeń było 50 a nie 150. Z czego tylko 15 tych, które zamawiałem. Chińczyk
    > pomylił zamówienia - UC został powiadomiony (otrzymali pismo od Chińczyka),
    > byłem nawet na 100% rewizji aby to potwierdzić.

    Co niestety nie zmienia meritum, a jedynie zmniejsza wymiar finansowy

    > PS jeśli pozwolisz, zgłoszę się do Ciebie na priv w tej sprawie (może zaraz po
    > tym jak otrzymam pozew?).

    Bardzo proszę.

    > PPS nadal uważasz, że powiadamianie "jakichś" organów o tej sprawie to przesada?

    Takie mam przekonanie. jak to pisał Sienkiewicz "szkoda howoryty".

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl