    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja a UOKIK
    Date: Sun, 07 Jun 2009 21:59:14 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Poczta? Opoźnienie w pracy sekretariatu, albo jednak nie zdecydowali się
    > wnieść pozwu - idź jednak do sekretariatu i sprawdź. Jak nie zzłozyli
    > pozwu w terminie, to zabezpieczenie upada i wtedy..

    Dzwoniłem do sądu (sekretariat), tam powiedziano mi,
    że "widocznie sędzia nie miał czasu się tym zająć". :|

    > Występujesz od sądu na podstawie Art. 754[1]. § 3. o wydanie
    > postanowienie stwierdzającego upadek zabezpieczenia. Z odpisem
    > postanowienia idziesz od UC i tam Ci ślicznie zwalniają towar

    Ale po dopuszczeniu towaru do obrotu Patpol będzie mógł mi się dobrać do d...?
    Jeśli tak, to ja nie chcę tego sprzętu. Zresztą i tak rezygnuję już z
    importowania towaru, bo to szkoda nerwów. Mam inne główne źródło utrzymania, to
    była "zabawa"... miałem trochę wolnego czasu, trochę kasy i chciałem to jakoś
    wykorzystać... no i "wykorzystałem" jak widać. :|

    > Nic i tak byś nie uzyskał, w sensie pewności na czym stoisz, bo biegły
    > powołany przez sąd mógłby napisać dokładnie odwrotnie i to jego zdanie
    > sie będzie liczyło.

    Ale to był "rzecznik sądowy" ponoć... więc podobno ta jego opinia mogłaby być
    wzięta pod uwagę przez sąd. Gdyby to kosztowało 1000 zł, to nawet bym się nie
    zastanawiał. Ale 7 tysięcy to za dużo. Nie stać mnie.