  • Data: 2009-06-05 11:05:09
    Temat: Re: Licencja a UOKIK
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek Lipski napisal:
    > Na moje oko to tam nie znalazłem, ani słowa o mp3/ mpeg layer 3 itp.
    > Zresztą autorem algorytmu mp3 jest Karlheinz Brandenburg z zespolem, a nie
    > jakiś Lokhoff z Holandii. To właściwie czego się czepiają ci z Patpolu i
    > Philipsa?

    Dlatego wlasnie pisalem, ze jest tu robota dla chlopcow z CBA,
    bo sprawa smierdzi na kilometr. Na rok...dwa lata przed wygasnieciem
    tego hochsztaplerskiego patentu nagle ujawnia sie jakis troll patentowy,
    ktory usiluje golic ludzi dopoki formalnie moze. I dlatego to smierdzi.
    Gdyby sprawa byla poruszana kilka...kilkanascie lat temu to nie byloby
    to tak podejrzane jak obecnie. Mam podejrzenie, ze ktos tu niezle lody
    kreci wprowadzajac w blad sluzby celne.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek