  • Data: 2009-11-18 08:21:04
    Temat: Re: Licencja Microsoftu [SPRZEDAŻ niezgodna z licencją]
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd napisał(a):

    > No właśnie takiego chyba nie było. A te co były rzeczywiście były
    > droższe ;-)

    Ot i widzisz, tu właśnie korporacyjne realia ekonomiczne zderzają się z
    potocznym rozumowaniem konsumenckim bo dla takiego giganta jak
    hołlet-połlet laptopbezoprogramowania jest drozszy niz taki allinone a
    konsument patrzy na to tak: w sklepie Win7BOX kosztuje 900 zł a ja
    kupiłem taki razem z laptopem za 1600 zł więc jak oddam Windowsa to
    *oni* *powinni* mi oddac 900 zł (i wtedy będę miał laptopa wartego 1600
    zł za 700 zł - jestem więc The Debeściak) ;P

    Ja szukałem takiego bez systemu nie dlatego by oszczędzić tylko po to
    aby kupionego oddzielnie OEM samemu sobie zainstalować i uniknąć tego
    całego Crapware...

    j.