  • Data: 2009-11-17 11:00:20
    Temat: Re: Licencja Microsoftu [SPRZEDAŻ niezgodna z licencją]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek <j...@p...irc.pl> pisze:

    > Nie rozumiem o co chodzi w powyzszym.

    > No i?
    >
    > j.

    Jeśli wolisz inaczej to proszę bardzo: jeśli MS uważa że obowiązek
    zwrotu kasy w przypadku "zrezygnowania" *gwarantowany* w umowie
    licencyjnej MS nie spoczywa na sprzedawcy (nie MS) to brak wymienienia w
    licencji "punktów/procedur zwrotu kasy przez sam MS" wystawia sam MS na
    łatwy tak prawny po kilku liniach.

    Bo na razie jak dla mnie mamy w Polsce "sparowane rżnięcie głupa":
    * MS udaje że zwracać ma sprzedawca
    * sprzedawcy uważają że zwracać to se może MS

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Nie można dwa razy wejść do tej samej rzeki,