  • Data: 2009-11-17 16:37:02
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: Jacek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lis, 11:51, spp <s...@o...pl> wrote:
    > A to pretensje kieruj do rządu. :)

    Na pewno Microsoft coś odpala dla rządzących za tę politykę. Kiedyś
    był taki pomysł na ustawę, żeby wszystkie programy pisane na koszy
    instytucji państwowych (np. płatnik) były na licencji open source.
    Wtedy fanatycy linuksa by sobie je przerobili na działające pod tym
    systemem. Taniej by wyszło, bo można by tego typu programy zmontować z
    już istniejących programów na GPL.
    Blog na temat teori Jana Pająka i pokrewnych
    http://pajakowo.blogspot.com