  • Data: 2009-11-17 17:34:46
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: Michał <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to kupuje BOX-a. :)

    Tylko, że przypomina to sytuację z biletem komunikacji miejskiej na
    dojazdy jedną linią do pracy: chciałbym kupić w okienku bilet imienny na
    1 linię (bo jeżdżę ja sam i tylko tą linią) ale przewoźnik mi mówi, że
    muszę mieć bilet doręczony przez kuriera. No i muszę kupić bilet na
    okaziciela i na wszystkie linie, bo tylko takie bilety dostarcza kurier.

    Po co mi płacić tysiaka za BOX, którego wolno instalować na wielu
    komputerach po kolei (usuwając z poprzedniego, rzecz jasna) skoro mam
    zamiar używać systemu na 1 kompie do jego naturalnej śmierci.