  • Data: 2009-11-17 21:19:33
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał pisze:
    > Tylko, że przypomina to sytuację z biletem komunikacji miejskiej na
    > dojazdy jedną linią do pracy: chciałbym kupić w okienku bilet imienny na
    > 1 linię (bo jeżdżę ja sam i tylko tą linią) ale przewoźnik mi mówi, że
    > muszę mieć bilet doręczony przez kuriera. No i muszę kupić bilet na
    > okaziciela i na wszystkie linie, bo tylko takie bilety dostarcza kurier.

    Takie życie. Idąc tym tropem, zażądasz biletu na 3 linie, bo akurat tak
    Ci pasuje oraz na 4 dni w tygodniu. Nie mówię, że takiego biletu ma nie
    być. Mówię, że skoro przewoźnik nie daje takiego, to nie daje i jego
    sprawa.

    > Po co mi płacić tysiaka za BOX, którego wolno instalować na wielu
    > komputerach po kolei (usuwając z poprzedniego, rzecz jasna) skoro mam
    > zamiar używać systemu na 1 kompie do jego naturalnej śmierci.

    Bo sprzedawca takie prawo daje. Jakby nie dawał prawa do przenoszenia na
    inny komputer ulżyło by Ci? Ty nie potrzebujesz, więc innym nie dajmy?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek