  • Data: 2008-12-10 10:23:53
    Temat: Re: Lekarka miała prawo odmówić?
    Od: "Konrad" <kon1231@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    " sok marchwiowy" <s...@g...pl> wrote in message
    news:gho480$aje$1@inews.gazeta.pl...

    > Tu chodziło o pokazanie kto
    > ważniejszy. czy policjanci z góra średnim wykształceniem myslący że mają
    > władzę, czy lekarka która uczyła się: kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt
    > lat

    I dlatego ma mieć rację? Lekarze w tym kraju to przeważnie banda skurwysynów
    którym sie wydaję że stoją ponad prawem i są władcami życia i śmierci
    (przepraszam tych nielicznych którzy do tego opisu nie pasują).
    Takiej szmacie która ma w dupie moje życie bo jest ważniejsza należy się
    tylko wpierdol - rozumiem że kultura tych niewykształconych policjantów ich
    przed tym powstrzymała - a szkoda. Zabaczymy co w takim razi zrobi z tym
    prokuratura - a jak znam życie to gówno. I nie życze ci żeby jak ci narkoman
    właduje strzykawkę w dupę pani "doktor" powiedziała że go nie zbada bo
    akurat je śniadanie albo jej Radio Maryja nie pozwala nękać biedaka.

    Konrad