  • Data: 2008-12-10 12:53:39
    Temat: Re: Lekarka miała prawo odmówić?
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " sok marchwiowy" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gho480$aje$1@inews.gazeta.pl...

    > A sam nie możesz pomyśleć tylko od razu ktoś musi wyjaśniać. Postaraj się,
    > walcz, myśl. Ale skoro się poddałeś bez walki. Tu chodziło o pokazanie kto
    > ważniejszy. czy policjanci z góra średnim wykształceniem myslący że mają
    > władzę, czy lekarka która uczyła się: kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt
    > lat (
    > niepotrzebne skreślić.

    Zostało mi, że lekarka stanęła po stronie przestępcy uznając jego prawo do
    odmowy oddania krwi wyżej niż prawo potencjalnej ofiary zarażenia.
    Dno moralne, nic więcej.
    Spitus potrąci dziecko na przejściu, a lekarz odmówi pobrania krwi która ma
    służyć za dowód w sprawie bo pener "odmawia" !!
    Za unieruchomienie penera odpowiada policjanta a lekarz MUSI tą krew pobrać
    lub polecić pielęgniarce. Za utrudnianie postępowania lekarz powinien iść na
    tyle lat do pierdla co spitus zabijaący dziecko na pasach.

    --
    Pzdr
    Leszek