  • Data: 2006-01-12 01:12:29
    Temat: Re: Legitymowanie - policjanci wystraszyli się
    Od: mayr <n...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Legitymowanie nie jest karą, więc nie ma nic do rzeczy.

    Nie jest kara, natomiast narusza prawo do prywatnosci bez jakiegokolwiek
    powodu. Panstwo prawa.

    > Uwierz, że nie.

    a ja nie wierze. I wcale nie interesuje mnie jakie zyczenia w danej
    chwili ma buc w mundurku. Prawo wyraznie chroni prywatnosc.

    > Jest taka masa różnych obszczymórków, których naprawdę
    > warto wylegitymować, ze nikt się nie rzuca na przechodniów.

    Co to znaczy warto? Albo panstwo prawa albo nie. Mnie nie interesuje czy
    jaks obszczymurek w mundurku uwaza ze "warto". Albo ma UZASADNIONA
    podstawe zwiazana z konkretna czynnoscia, albo probuje to robic
    nielegalnie. Wtedy to bedzie darwinista z Magdalenki.