  • Data: 2006-01-12 22:13:01
    Temat: Re: Legitymowanie - policjanci wystraszyli się
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:dq6jg0$c7s$1@inews.gazeta.pl...
    > Równie wielką dolegliwością jest konieczność kasowania biletu w
    > autobusie. nie wystarczyło by, ze go kupię? Muszę jeszcze przeciskać
    > się do kasownika :-)

    Bez przesady, legitymowanie (wraz z ustaleniem przez radio
    u dyżurnego, czy dana osoba nie jest poszukiwana) zajmuje
    niekiedy ponad 10 minut (a człowiekowi może się akurat
    dokądś bardzo spieszyć). Kasowanie biletu to jednak
    nie to samo. :-)

    > Inteligentny policjant i tak by to obszedł, gdyby chciał nadużyć tego
    > prawa.

    No fakt.

    > A którego słowa z zacytowanych dokładnie nie zrozumiałeś?

    Sensu nie zrozumiałem...

    "Jest taka masa różnych obszczymórków, których naprawdę
    warto wylegitymować, ze nikt się nie rzuca na przechodniów."

    Znaczy się - że nikt z policjantów nie rzuca się do legitymowania
    zwykłych (nie obszczymurkowatych) przechodniów, tak? Aha, no to OKi.

    Tyle że raz mnie wylegitymowali, a na obszczymurka raczej nie
    wyglądam (ale może faktycznie byłem b. podobny do kogoś
    poszukiwanego) :)

    Piotr