  • Data: 2009-06-02 07:16:57
    Temat: Re: Legalny wynajem mieszkania
    Od: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Netx" <u...@g...pl> napisał
    > No nie wiem, myślałem że to jest główne utrudnienie jakby trzeba było go
    > usunąć przy pomocy np. policji.

    Meldunek z punktu widzenia prawa nia ma nic do rzeczy. Tylko czasem jeszcze
    w świadomości nierozumnych ludzi działa bardziej sugestywnie niż akt
    notarialny, niestety. Nie jest to zadne utrudnienie.

    > temat jak można wynajmowac legalnie i nie narażając się na problemy z
    > usunięciem lokatora gdyby np. nie płacił.

    Było wielokrotnie. Archiwum. W skrócie w przypadku najmu mieszkalnego: pozew
    sądowy, sprawa, oczekiwanie na lokal zastępczy, komornik, eksmisja. Nawet do
    kilku lat trwa.