  • Data: 2005-01-08 17:20:23
    Temat: Re: Legalny - jak to rozumiec?
    Od: "Ian K. O'Walsky" <walsky=NOSPAM=@konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <crp3p3$1e3$1@news.onet.pl>,
    Arek <a...@e...net> wrote:

    > Nijak. Polskie prawo autorskie nie daje podstaw do takich
    > rozgraniczeń. Jeżeli masz legalny program to jest on legalny i w
    > zastosowaniach domowych i w biznesowych. I tyle.

    Innymi slowy, jesli "legalna" wersja jest bezplatna, to nie musze placic za
    komercyjna. A co w sytuacji, gdy np dany program ma wersje
    "studencka/nauczycielska" - jak chocby MS Office, czy TheBat? Czy w sytuacji
    takowej moge ich uzywac na rzeczonym kompterze? Jestem OK w sytuacji gdy
    npzjawia sie smutni panowie o pociaglych twarzach i poprosza o licenje
    uzytkowania danych programow?

    ---
    Walsky