    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalność starego oprogramowania
    Date: Sat, 6 Feb 2010 14:34:57 +0100

    On Fri, 5 Feb 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A co, kupujesz bułki imiennie?

    Tak, ja, imiennie Gotfryd Smolik kupuję.
    Myślisz że kto inny? :O
    I nie, zazwyczaj nie biorę paragonu, nawet jak mi go wcisną :P
    Rozważam tylko, czy powinienem komuś dać "bezłeb", jak będzie
    mi chciał wcisnąć że MOJA bułka, za którą ZAPŁACIŁEM nie ma
    "przypisanego właściciela".
    Jak nie, skoro tak (i to ja jestem jej właścicielem)?

    Uprzedzając: "przypisanie" *nie* oznacza formy pisemnej,
    oznacza istnienie *związku*! (chętni mogą się podeprzeć sjp
    albo dowolnym innym słownikiem).

    > Z określonym licencyjnie zakresem wykorzystania?

    A ktoś mówił o "zakresie" przy spodniach, bo na TAKI mail
    odpowiadałeś?
    Ale... jak trzeba...
    Tak, zakres przy spodniach oczywiscie jest - 100%, bo
    ustawodawca nie przewidział innej formy "sprzedaży" ;)

    pzdr, Gotfryd