  • Data: 2005-05-29 07:44:09
    Temat: Re: Legalnosc oprogramowania i pozbawianie kompa.
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R..."
    .pl>
    niebacznie popelnil news:d79j9v$l2r$1@inews.gazeta.pl:

    > no Wiesz, masz winowsa nie masz licencji, skad wiadomo ze
    > nielegalny? :-)
    Co rozumiesz pod "licencja"?
    W instalacjach MSWindows, z którymi miałem do czynienia licencja
    jest _zawsze_, zazwyczaj w $windir$\system32\.
    Nawet w tych w wersji SE.
    Ponadto dokumenty potwierdzające legalność, oryginalne nośniki,
    faktury na zakup mogą przecież znajdować się kilkaset kilometrów
    od miejsca instalacji. Licencja może określać takie warunki,
    że bez szczegółowej analizy sytuacji nie sposób tak ad hoc określić
    czy użytkowanie programu stanowi naruszenie jej zasad, czy też jest
    nielegalne - karalne.

    > nie chce mi sie teraz szukac,(transfer mi nie pozwala obecnie,
    > siec pada) gdzies tam jest w oklicach rozdzialu o przeszukaniu
    > punkcik ktory mowi o spisaniu zawartosci dysku i potwierdzeni
    > tego przez osobe u ktorej przeszukanie sie odbywa.

    A jak to będzie ze spisaniem zawartości nielegalnych książek?

    --
    pozdro
    poreba