  • Date: Sun, 27 Jan 2008 17:47:11 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalnosc Windowsa a zmiana laptopa

    Troll pisze:

    > to powodzenia w uruchomieniu kazdej wybranej gry, i to w kilka sekund,
    > wez sie nie osmeiszaj.

    Takie same problemy są i pod wingrozą - np. uruchomienie Cywilizacja:
    Próba Czasu pod XP wymaga odszukania w sieci specjalnej łatki. Pod Vistą
    nawet nie będę próbować ;)

    > nie jedynym a przyjemnocia dla ktorej nie mam zamiaru kupowac osobnego
    > sprzetu, zreszta windows w uzytkowniu jest wygodniejszy.

    ROTFL

    > delikatnie mowiac nie mijam sie zprawda

    Mijasz. Nie masz bladego pojęcia o linuxie a wszelką wiedzę o nim
    czerpiesz z ulotek sponsorowanych przez mikrosyf.

    > dziwne ze to tylko ty miales taki problem, i przypiszczam ze nie

    Przypiszczasz? Ciekawe zajęcie?

    > korzystales z platnego windowsa

    Przypuszczam, że jesteś ćpunem. (ty mnie pomawiasz - to i ja ciebie też...)

    > ja takich problemow nigdy nie mialem.

    Może nie masz Visty. Albo masz piracką. Albo akurat w tych dniach nie
    korzystałeś. Lub z innego powodu twój komputer nie miał kontaktu z
    serwerami mikrosyfa i nie zgłupiał.

    Legalne, nie zcrackowane Visty nie tak dawno temu miały właśnie taki
    śliczny problem, że hurtowo oznajmiały, że są pirackie.