  • Data: 2008-01-29 09:09:18
    Temat: Re: Legalnosc Windowsa a zmiana laptopa
    Od: "Troll" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ov9175-8v8.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Gdzie naciągane? Mam windowsową aplikację... OK, sprzed paru lat, ale co
    > z tego? Linux jest kompatybilny "w dół" ze starymi wersjami. To co?
    > Windows gorsze, że nie może być kompatybilne "w dół"? No tak... Gorsze...

    pisalem jzu pierdolnij sie w ten stronniczy glupi leb, a wczesniej jakbys
    mial watpliwosci sprobuj
    ottak odpalic kylixa, ktory byl pisany dla suse na poziomie 7,2 a obecnie
    trzeba sie napocic by go uruchomic.

    Widzisz Andrzejku w przeciwienstwie do ciebie korzystam z obu systemow wiec
    potrafie ocenic co lepiej dziala,.

    > Czasami korzystam. I mam. Bo nierzadko pomagam ludziom, którym wingroza
    > się nagle sama popsuła.

    to ciekaw jestem jaka wingroza na pewno nie od xp w gore, bo to wtedy ni
    wingroza a jedynie jakis syf ktory sciagneli
    korzystajac z konta admina mogl zasyfic podobvnie jak pod linuxem gdy n
    codzien sie korzysta z konta roota

    > Jakoś powątpiewam w twoją szczerość.

    a ja pierd. twoje powatpiewanie, mialem auroxa, suse, ubuntu, obecnie mam
    suse pod wmvare wczesniej mialem 'natywnie'

    > Przede wszystkim świadczy o jakości filozofii tworzenia wingrozy -
    > Wielki Brat Patrzy. A jak Wielki Brat ma awarię - cóż, problem tych
    > oglądanych...

    oczywiscie serwery z paczkami do linuxa zawsze dzialaja, jak pisalem wez sie
    w ten glupi leb pierd.

    I zanim zaczniesz cos gledzic o tym ze linux jest uaktualnianay czesto,m to
    od xp w gore co jakis czas (tydzien, kilka dni) jest sciagana
    aktualizacja (automatycznie) i instalowana w systemie. Oczywiscie jezeli sie
    ma legalny.

    > ...twoją matkę.

    ja przynajmniej mam matke

    P.