  • Data: 2008-01-27 16:39:15
    Temat: Re: Legalnosc Windowsa a zmiana laptopa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Troll pisze:

    > po to ze tylko root jest adminem i on ma uprawnienia instalacji, za
    > pomoca jego konta imstalujesz soft a kozystasz z softu za pomoca
    > uzytkownika zwyklego dokladnie tak jak jest w linuxie,

    Drogi ignorancie: w przypadku linuxa root musi instalować tylko
    oprogramowanie dostępne dla każdego użytkownika.

    Natomiast każdy użytkownik może sam dla siebie zainstalować praktycznie
    dowolne oprogramowanie. Najwyżej nabroi na własnym koncie.

    Pomijam oczywiście takie rzeczy jak sterowniki do sprzętu, ale
    sterowniki to sterowniki, a oprogramowanie (użytkowe cyz też np. gry) to
    coś zupełnie innego.