  • Data: 2008-04-01 17:11:12
    Temat: Re: Legalność Windows OEM
    Od: Jacek_FH <s...@h...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2008-04-01, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > Wiele razy było.

    Ano było ale jakoś bez konsensusu, przynajmniej wg. tego co wyguglałem.
    Jedni mówili - rób jak Ci każe MS
    drudzy - OEM jest tylko dla sprzedawców, nie ważne co MS mówi bo i tak
    klientów obejmuje polskie prawo a nie ich wymysły.

    > System jest legalny, tzn. nie jest to "pirat" i używaniem
    > go nie zostanie naruszone prawo karne. Natomiast naruszenie licencji (czyli
    > zakresu/sposobu użytkowania) zapewne nastąpi. Trzeba by przeczytać jej treść
    > przypisana do konkretnego produktu, bo polityka licencyjna MS ulegała i
    > ulega zmianom.
    > Naruszenie licencji może być ścigane na mocy KC przez zainteresowaną stronę.
    > Do strony tej należy dostarczenie dowodó na złamanie umowy licencyjnej.

    A ktoś słyszał co konkretnie robią podczas audytu w takich przypadkach ?
    Uznają/olewają/ścigają ?

    Dnia 2008-04-01, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Całkowita.
    > Następne pytanie.

    A to masz to powyższe i poniższe.

    Skoro Windows jest legalny ale używany z naruszeniem licencji to co można
    zrobić użytkownikowi - do jakiej (finansowo?) odpowiedzialności pociągnąć ?

    --
    Jacek_FH