  • Data: 2008-04-02 09:37:08
    Temat: Re: Legalność Windows OEM
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 Apr 2008 10:42:55 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A gdzie tam widzisz ustępy, punkty i litery?

    Art. 79. 1. Uprawniony, którego autorskie prawa majątkowe zostały
    naruszone, może żądać od osoby, która naruszyła te prawa:
    1) zaniechania naruszania;
    2) usunięcia skutków naruszenia;
    3) naprawienia wyrządzonej szkody:
    a) na zasadach ogólnych albo
    b) poprzez zapłatę sumy pieniężnej w wysokości odpowiadającej
    dwukrotności, a w przypadku gdy naruszenie jest zawinione - trzykrotności
    stosownego wynagrodzenia, które w chwili jego dochodzenia byłoby należne
    tytułem udzielenia przez uprawnionego zgody na korzystanie z utworu;
    4) wydania uzyskanych korzyści.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==