  • Data: 2004-05-16 14:52:28
    Temat: Re: Ławka przed blokiem
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    : mam następujące pytanie: czy administracja osiedla ma obowiązek na
    : zlikwidowanie ławek przed moim blokiem, jeżeli ich istnienie jest dla mnie
    : uciążliwe? Chodzi mi o grupę chuligańów, którzy regularnie zakłócają mi
    : spokój, grożą i zaczepiają. O sprawie wie policja i dzielnicowy. Ci
    : młodzieniaszkowie nie mieszkają w tym bloku, a z ławek nikt poza nimi
    : proaktycznie nie korzysta. Wystosowałem odpowiednie pismo do
    administracji,
    : ale jak dotąd pozostaje ono bez echa.
    :
    : A może macie Państwo jakieś inne sposoby na radzenie sobie z blokersami.
    : Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.
    :

    daj sobie spokoj, wolisz zeby napadali?

    Ja osobiscie lubie lawki, przystanki itp. cos zlego?

    Pogadaj z nimi normalnie , powiedz ze nie masz nic przeciw by tu
    przesiadywali ,ale
    pod warunkiem ze beda ciszej.

    usuniecie lawki nic nie da. Jezeli w chamski sposob to zalatwisz to mozesz
    liczyc na to ze przyjda z wlasnym stolikiem.

    P.