eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe... › Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    Date: Sat, 10 Oct 2009 18:40:14 +0200

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 18:23:59 +0200, Kunio napisał(a):

    > Dlaczego nie bylem? Skoro nie zmienila hasel ktore sam jej utworzylem?

    Bo nie potrafiła? Jeśli nie potrafiła sama założyć własnego konta to tym
    samym nie miała zielonego pojęcia jak zmienić hasło - proste. To Ona jest
    właścielem konta i bardzo łatwo może to udowodnić poprzez wykazanie, że to
    Ona była jedynym adresatem listów jakie były przekazywane na to konto.

    > Kazdy rozumny czlowiek wie, ze jesli nie chce zeby ktos obcy mial dostep
    > do danych to wystarczy zmienic haslo - nie zrobila tego wiec o czym mowa?

    J.w. Jeśli dajmy na to mieszkałeś w jej mieszkaniu, korzystałeś z niego za
    jej przyzwoleniem lecz w chwili słabości nie dogadaliście się i skutkiem
    rozstania była Twoja wyprowadzka na jej wyraźny wniosek. Uczyniłeś to, lecz
    pod jej nieobecność korzystając z tego, że nie zmieniła zamków (bo nie jest
    ślusarzem a sama nie ma pojęcia o wymianie zamków), nie oddałeś kluczy i
    miałeś je przez 2 lata bo dziewczyna zapomniała iż bezgranicznie Ci ufała a
    teraz wtargniesz do jej lokum zupełnie przypadkiem to jak sądzisz jaki to
    będzie czyn?! Prawnie dopuszczany czy zwykłe włamanie?

    Łapiesz analagię?

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.