eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe... › Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
  • Data: 2009-10-10 18:02:26
    Temat: Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 19:03:46 +0200, op23 napisał(a):

    > Przecież to bez związku jest. Można pozwolić komuś na korzystanie ze swojego
    > konta pocztowego nawet wyłącznie nie tracąc samego konta. Typowy przykład to
    > konta pracodawcy. Więc wykazać własności konta tym sposobem się nie da.

    Sugerujesz, że posiadając loginy i wszelkie namiary na konto możesz
    swobodnie je użytkować nawet po ustaniu stosunku pracy?

    Konto było darmowe, zarejestrowane na dziewczynę, to Ona była adresatem
    wiadomości (wszelakiej maści treść e-mailowa). To Ona była prawowitym
    użytkownikiem i jedynie do niej należała możliwość decyzji czy konto
    zlikwidować czy nadal użytkować. Nie ma znaczenia, że konto było używane na
    komputerze byłego. Komputer jest tylko narzędziem do przeglądania
    zawartości i obsługi konta (swoją drogą ludzie nie znają pojęcia "program
    pocztowy"). Konto fizycznie znajdowało się na serwerze nie będącym
    własnością autora wątku. Wykorzystując swój komputer i zapisane hasła oraz
    zawartość cookies przeglądarki przeglądał zawartość treści otrzymywanych na
    konto i wysyłanych z konta, tymsamym ostatecznie je kasując.
    Złamał art 267. KK § 1 i 2. Koniec i kropka.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.