eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe... › Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
  • Data: 2009-10-10 17:14:43
    Temat: Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kunio" <nie_m@m_maila.com> napisał
    > Idac Twoim tokiem myslenia, rownie dobrze moze mnie oskarzyc i nekanie
    > psychiczne kiedy byla ze mna...
    Oczywiście, że może, problem w tym, że trudno jej będzie udowodnić, a
    skasowanie czyichś danych jak widać udowodnić umie.
    Jesteś kozak i uważasz się za świętego. Chciałeś jej dokuczyć, więc
    zniszczyłeś jej prywatne dane, łamiąc przy tym prawo, tak trudno Ci to
    zrozumieć. Jak ktoś Ci skasuje Twoje konta, to rozumiem, że uznasz to za
    świetny żart i z radością będziesz próbował zakładać nowe łącznie z ich
    zawartością, nie...?