eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe... › Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
  • Data: 2009-10-10 16:47:06
    Temat: Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    Od: Kunio <nie_m@m_maila.com> szukaj wiadomości tego autora

    ===Tomy=== pisze:

    > Bo nie potrafiła? Jeśli nie potrafiła sama założyć własnego konta to tym
    > samym nie miała zielonego pojęcia jak zmienić hasło - proste. To Ona jest
    > właścielem konta i bardzo łatwo może to udowodnić poprzez wykazanie, że to
    > Ona była jedynym adresatem listów jakie były przekazywane na to konto.

    > J.w. Jeśli dajmy na to mieszkałeś w jej mieszkaniu, korzystałeś z niego za
    > jej przyzwoleniem lecz w chwili słabości nie dogadaliście się i skutkiem
    > rozstania była Twoja wyprowadzka na jej wyraźny wniosek. Uczyniłeś to, lecz
> [...]

    Z dupy tlumacznie. Potrafila zalozyc konto gdzie indziej i tak samo
    potrafila zmienic na nim haslo. Konto na gmail zaozylem jej ja, bo
    chcialem zeby miala dobra skrzynke. Uzywanie przez nią tego konta
    ograniczylo sie do wysylania i odbierania maili ode mnie. Podobnie bylo
    z kontem GG - uzywala mojego starego nr. Pozatym iala drugi prywatny
    email, do ktorego nie znalem hasla